Saturday, November 28, 2009

sEkItaR MjLs iJA

cter2 kat mjls smbut menantu ija @ nz ari semlm. msti ayh long adlh org yg plg lega ble ija da b'suami nier, kan. mg2 seme nyer b'jln lncar n bahagia sokmo2 smpi akhir hayat.


lega tgk ija da kawin nier...

ija ngn ank2 aku mmg kamceng. jd mma no. 2 sokmo ler...

aku, ayh long ngn mak... selera nmpok!!!

makteh aku lagi ler b'seleranyer nier. mne2 pn selera sokmo. org kuat seangkatan ngn mak aku gak. tme nier ler leh mkn b'iya sket. klu dak, duk ceruk dapo jer ler...

mak ngn ayhlong. ayh long bru nk stat ratah patin tmpoyk tu.

gossip gossip b4 mkn. heh5... lapo da acty. tn rumh asyik2 5 mnt 5 mnt. tensen mak!!!

sessi bgambo tas pntas. lst2 fmly xdan pn nk bgambo ngn pngtin neh... huh555... klu da stat mkn, mmg ler seme b'terabur pas mkn. aku da snd da, klu nk amik gmbo, btter b4 kedaroh. hmm... abis ler x de can da pas tu...