Monday, November 9, 2009

baZir jeR, kANNN...

fulamekkkk...!!! ank2 aku da jmper kdi mkn feveret. adoiii lar. bkn jer ank2 aku, tp sama naik jer ngn ppa. ppa gok hok wi cdgn nk mkn cni sokmo. sjer nk wat dengki kat aku jer tu...


x boley dikkk... mma x leh mkn kat cni. rti bakar jer ader...

dik duk ngn eimn jer tau... bg mma mkn rti dlu erkkk...


last sabtu, kmi ke sne lagi. n fyi, menu nyer sama jer mcm yg 1 st tme kmi g. adoii lar... tgk jer ler mee grg udang yg angh mkn nier. last wk, share n along. kali nier x mboh. nk se srg. haaa... lst2 along nyer abis, tp angah nyer, huh333... bazir kan.


klu lar aku boley abiskannn... huh333!!!

kdg2 along n angh x kesah pn klu share. tp kekdg tu, tamak sgt. ble tgk m'nan x bis, eeeiii... skt tul rser ati nier. syg tu. nk suh aku mkn kang, kompem nyer x leh, kan. klu dak, da lmer licinnnn!!! mee lak tu. mmg da feveret sgt2 da pun. tp, sabor jer ler kan. nk wat cm ner. lg ler wat aku x sabo nk blanjer akak2 b'2 2 b4 msk keje nti... hik555!!!


sabo sabo sabo...!!!