Sunday, November 22, 2009

iJA kawEn daAA...




sekitr mjls kwin ija...


ari nier ujan. ujan ari nier. x brenti2 sjk 3 ari lps. blg umoh pun da
naik air. huh555!!! mcm srnk jer dgr psl bnjir neh.
kendri umoh ija pe cter nth. aku x brani nk kuor umoh pd hal da jnji
ngn bob nk g saing sekali. pnggang aku slh urat. angkt kotak berat x
pdn ngn tenga tgh pntng nier gak nyer. bbuih mulut mok esoh x yah cter
ar. huh555...

cnderamata utk ttamu. aku dpt gok wlau x dpt g mjls tu. huh555...

degil!!!! pdn muke aku. bknnyer pe. aku grm tgk brg2 tas umph tu x
tsusun jer. pe lagi. eeeiiii... sapu2 samph, angkt brg itu ini, kutip
smph... haaa!!! skit x yh ckp ar. ngader tul aku nier.
dannnn... ble da kne gni, mk cik mek dtg ngurut ler jwbnyer. sakit
Tuhan ajer yg tahu. pdn ler ngn muke, kan.

kek kwin ija yg jd m'nan ank2 aku petang tu jugok

cter kwen td guaner...? heh5... lper lak da kt ija. aku x tau pe cter
kt umoh ija nun. aku pos jer ank2 aku kut mak sedara nyer. along n angh
kut 'ayoh'. eimn kut ya n aboh. nyudoh nyer, aku yg x g aner2 pun. sian
kt aku, kan.

ak jgn cter ar. kne ler jd tn umoh memandngkn x der saper nk jd tn
umoh ngn ayh long. kompem sebok nyer mak aku tu. ccu2 nyer x lyn nyer
da. nsb ler. bkn nyer pe, cian kt eimn jer. bior ler dia bkawan ngn
apeq jer ari nier. pnt ler ya dok melayn knk2 brutal tu. adoiii
larrr...

aku kt umoh ngn qsya jer. pokrule n mokrule pn ader gak. mokrule stil
lju jer mask lnch utk aku. mok da amanahkan pokrule suh stay jga aku kt
umoh. kbtulan ayh lng n mak lng pn dtg cni ngn to' zizah. jd, rmi ler
kt umoh aku nier.

mak aku yg sedari mjls akad nikah di umoh ija. kne jd tn rumoh ler jwb nyer...


kazen2 aku yg lain tgh hari seme blk solat kt cni. sian depa. srnk dgr
cter depa jer ler. nk g da ler x bleh. pdn dok dgr cter jer ler. tu lum smbung lagi cter mlm nier lak guaner. ptt nyer aku n ija ader wat surprised kt makteh aku utk celebrate aniversary makteh yg ke-17. da siap bli kek da pun. kononnyer nk wat mlm kang ler. tp x tau ler guaner tu. huh555... plan jer nk wat mlm, saing2 lagi da pecah tembelang. x der ler jd nk wat surprised sgtttt...!!!


kek ulangthn makteh yg ke-17. kejutan wat makteh tersyg...!!!