Monday, November 9, 2009

pEtI sJuk bRu...

alhamdulillah... syukur. ader rezki lbh sket bln nier. aku belikn parent aku peti sejuk nier. hik555!!! acty, aku nk tumpang ltk ssu utk q'sya jer blier da strt keje nti. mklum ler, peti sedia ader, da x tau ler nk smbt mne lagi ssu aku nti. nak x nak, sesekali berbelanja utk fmly, pe salh nyer, kan. lagi pn bkn org lain pun. mak ayah aku jugokkkk...

btw, bkn ler tujuan utk 'berlawan' ngn pokrule yg tlh belikan mak mesin basuh baru - automatik g2. aku mmg da lmer berniat nk belikan peti bru pun. mggu lps gtau ppa. trs jer ppa pun begitu bsungguh tlg survey utk aku. da dpt yg berkenan, aku x ckp byk gak ler. c4 jer tauuuu...!!! pepandai ler pilih brg @ c4. bkn seme brg x leh beli kat cni, kan.

mahal murah bkn cter lar. tp bg aku yg penting, leh wat mak aku kalut seharian dok ngemas 'khazanah' lam peti utk transfer kat tmpt bru. har555...!!!

sejukkkkkkkkkkkkkk gler...!!! heh333...