Tuesday, November 24, 2009

sekut rye

mlm td, 24hb nov, aku wat sekut ryer. 2 jns sekali jln lak tu. wat sket2 jer. 1 adunan blaker. plok tu, pndai lak c kenit aku nie. thu2 jer mma nk wat sekut rye, dia z dgn nyenyak sekali. lega aku. alaaa... bkn nk wat sgt pun, kbtulan mak lak g bli plnta tin besor. pe lagi, sblm mak aku blasah wat kek o pe sjer mskn nyer yg nk gune plnta, aku ler rasmi kan dlu. nk wat keje brt lain da ler x leh. nti kne maroh ngn semek lagi ble dtg ngurut aku. so, dr duk lpk sjer2 baik ler aku wat sekut ryer. bkn nyer ssh pun, erkkk...


da siap 2 jns. ptg kang leh wat lagi. mlm mie x nk kcau agenda rutin aku. kul 10 ader csi miami maaa... mne leh tggl cter tu. cti2 cam gni aku leh ler tgk sokmo. setkt nie x pernh mz lagi tiap rabu mlm kul 10. hehe555... ank2 aku pun da tau da. klu csi mmg depa x kan kacau aku nyer lar. bagussss bagussss... ank mma!!!




taraaaaa... siap 1 lagi sekut ryer utk hdngn ryer aji nier. wat tmn nasi dgang, kan... klu jdi ler. depand pd ikan ader ke dok. klu x der ikan, x der nsi dgang nyer nti. mnu lain ler jwbnyer. hrp2, ble mak kuor crk ikan nti, ader ler kat pasar beserah nun...