Monday, April 24, 2017

gUd mONiM LeMeridiEN

Pagi nie stil kt cni. Da nk blk kontan da ket g. My big hero keje today...

Lepak gym pagi nie... 
20 minit jer tgglkan derang kat kolam mandi... X leh lelama cz biase eirfan kompem carik aku punye klu da sejuk tu kang! 
Hahahahahahahaaaa... Xder keje nama nye nie! 
Bungkus kesejukan sudaaaa...
Yg pasti seme nak naik sbb nk g bkfes kat sebelah... 

KasUt raYe kiZ

Bukan ler utk aku. But juz 4 kiz...aku hnya dpinjamkan kaki utk ukuran saiz kaki derang jer. Heh heh heh...

Huntung jugek ble saiz kaki sama ngn anak dare... Yg rugi nye kasut aku akan dibaham derang. Aku xder ler taate kasut sama ngn derang lak kan... Yg pasti setel da kasut raye for kiz utk thn nie. Alhamdulillah... (Pose lum lagiii...!!!)
Nth aksi pe tetibe jer macam nehh... Mnde hok hepi ngt pun xtau... Tp yg pasti sblm org lain dapat eirfan dpt dulu da...! 
Nie xtau nk ckp pe ler... Sebok duk pilih kasut utk along angah dapat plop se lagi koleksi erplan nye. Huh huh huh...! 
Sabo yer along angah... Kami da beli da kasut raye korang! 

Sunday, April 23, 2017

heRo geDiX

Pantang betul klu ajak selpie... Wajib on jer!

K A M I

Jommm pusing putrajaya! R u ready...

Kami b5 jer dis time. 
Gesss waatt... Kasut nk wat rye jugek ler yg da di try nye... Hampessss betul hero srg nie...

teSt kaSut raYe da

Lum pe2 da pakai kasut baru. Nie ler yg wat maleh nok beli kasut kt budok kecik nie...