Tuesday, November 10, 2009

waliMatuL uRuS...

selamat pengantin baru - ucapan khas ditujukn kat kazen aku tersyg, ija , yg bkl diijabkabulkn nti. insyaAllah. didoakn mg kali ini seme perancgn bjln lncr. jdkan lah p'laman yg lalu sbg 1 sandarn n pedoman lam meniti khidupn baru yg bkl mndtg nier.

lm pd sebok2 nk tawen nie, jmt nier t'pkser lak anto ayhnde tercinta wat chk up @ ijn. huh3... pnt tul gni. cian plok. btw, pe2 pn, demi nk pstikn seme nyer as plan, hal2 gni kne uruskn jugok. yer ler, nk hrpkn saper lagi. seme kne tnggung n wat sndri. mende2 gni ler yg mkn mematangkn ija. kagum tul aku ngn dia...

dlm kead aku yg mcm nier, nth per ler yg aku leh wat n bntu utk kurangkn bbnnyer, erkkk?!!! hik555... kne lak aku lum bis pntng lagi ari tawen nye nti. adoiii lar... nk suh aku jd tkg amik gambo pun lum tntu leh wat sepenuhnyer. lain ler klu si kenit aku nier ader org nk jaga, kannn.... kbtulan lak ppa pn x der on tht day. gg lak tawen kt kelate nun. x g kang, hosemte... ( biorpn bkn tawen utk kali yg pertama... harrr555!!! oppssss... ).


nwy, pe2, dihrpkan mg2 semenyer bjln lncr nti...

mga berbahagia hingga ke akhir hayat...