Tuesday, November 10, 2009

knE LWn2 duLu...


nie ler antr @tvti ank2 aku b4 nk z. leh dikatakn tiap mlm kne main lwn2 dlu. adal nyer nk bntng alas tmpt tdo tu jer. pas2, muler ler melarat smpi lwn2 sama sndri. tme ppa ader x der le gni.
main hantu2 lar plok... along yg muler kan nier. eimn ikut jer. mse nier angh da pngsan da konon nyer neh. nie aku x sure ikut cter katun pe ke... aku sndri pn x sure ar...
air air air air... cehh!! pnt sgt ler tu konon. perghhh... tmpt tdo pn kne stndby air. bkn nyer pe, kkdg tu eimn bgn tgh2 mlm mntk air masok sokmo. tu mmg tahu da pesen nyer tu. abis gak separuh air lam botol tu. pnt gakkk... aku pn pnt tgk depa gelak2 main x nk brenti2. sedr x sedr jam da nk hmpir kul 12 da mse nier. aku muler ler rsau sbb akak2 nyer kan sekolah sok... adoooiiii larrr...
main kuda2 lar plokkk... along gak terpkse melyn. pnt weiii.... along agk tensen ler tme nier. aku tumpang gelak jer ler. sbb bdn eimn tu kussss semgtttt, beb...!!

ok ok ok ... slw lar da. da pnt gak nier. rilek2 dlu lar plok. jom lar tdoooo lak....!!! mma da maroh tu. q'sya nk tdo gak. besengggg tul da kte nier...
da kne snd ngn mma... bru terase nk brenti... bese ar g2... huh555!!! mma suh tdo SEKARANGGGGGG jugakkkk...!!!!
zzzZZZzzzZZZ...