Thursday, November 26, 2009

ketUPat RyEr...


mak aku sebok lak wat nk wat ketupat pulut. menantu ( kesygan? ) x mkn nsi dgang kannn... ( ciss ngader tul org tue tu... ). wat jugok ler ketupat nyer. aku leh tumpang sekaki acty, kan. mkn lak ngn rendang ayam ( ehhh! aku nier pntng ke dak nier? da bis ke dak lagii...?! ). mesti besh tuuu...


mnu rayer...? cam biaser, tas prmintaan rmi, nk wat nsi dgang ler. aku pun ryer poser ari tu x merase nsi dgang mak aku. kan aku ryer @ penang. so, hrp2 ths tme dpt ler jamah sket. al maklum ler... kompem nyer x leh nk mkn byk, kan. kononnyer ler tu...



mak teh? juga tas prmintaan rmi, nk msk soto johor ler. heh555... aku ler tu yg mntk. da lmer beb x mkn soto makteh wat. hrp2 jdiler mak teh msk soto nti. da x sabor nk tgu jmt nier.
pe2 pun, dlm mser yg sama kami sekeluarga sebok gak ngn mjls sambut nantu ija @ nz. huh333... byk nyer pgrm, kan. ppa lak cti til isnin. ngt kali nier nk ajk ppa jln2 jauh sket. agak2, dia nk g dak kalu aku ajk g rayer umoh kak ct ngn abg jamal @ tekam nun. hmmm... mcm x mboh jer, kan? ( lum tnyer pn lagi tu... )

sbut psl nz, baik ler ajk ppa pusing2 nz g umoh kengkawn aku kt saner. beratur ler aku nk g nmpok gayer nyer nie. lam pale da tersusun geng2 hok nk jmper. tp, giler rmi. mcm ler ppa nk g. g kendri pun mujur erkkk...


pe2 pun, tgu cter ryer lar plok guaner nti, kannn...