Friday, November 27, 2009

meNu rYe aiDiLaDhA

Slm qurban. Salam aidiladha. Z @ ap tp blk mkn @ bt htm ( da kne perli da ngn member aku srg tu...! ). Cm bese r kan. Kte ader mok... mser nier ler nk blk jmper mok. pe2 pun, hok mok msk gok besh acty...





mee soto makteh wat. tp da ptg bru siap coz tgu daging korban surau pantai diagihkn. aku sanggp tgu mee soto makteh nie. dan nk mgrib bru dpt rse mkn. ppa nth braper kali belasah mee soto. da ler perabih yg makde wat, yg makteh nier pun ppa baham jgok. hik333... selera nmpk!!!






aku nk gak rser makteh nyer bgdil kntng nier. kntng mak jugok aku wi kt makteh suh wat. pueh ati aku dpt mkn mee soto n bgdil makteh wat nier. selera gak ler. tp aku x der ler mkn byk. tkut jgok kan. mklum ler... pntg pn cm bis x bis jer lagi neh!





sup dging makteh mkn ngn soto. tgk tulng tu cm beh gler jer. bru nk stat mkn, ppa da bwk qsya ke dapo. huh555... x dan ler nk tmbh. trpkser ler biskan yg ader lam pggan jer. adoiii larrr... aku nier klu bg mkn yg asas mee nier mmg x leh thn nyer. mne ckp mkn sket2. tp pe nk wat, kannn.... nsb ler qsya bgn, klu dakkkk... ( byk ngt nk mkn... ). x per ehhh... nk diet pn x der ler smpi x mkn lgsung. tu undang nyakit nama nyer... kannnnn!!!







nsi dgang mak aku. da jdi mcm satu menu wajib da. klu x wat rse cm ader yg x kne jer. plok tu sedara mare hok mri pn da put in mnd klu g bt htm, msti nk mkn nsi dgang gak... huh555... nk x nk wat gak ler...




lauk nsi dgang utk seme kec aku. har55... coz aku nyer nsi dgang lwn nyer lauk ln. gulai nsi dgang mak ikan besh... grm jer aku nk belasah. tp aku jmh gok sket. wat lps hawa kata org. dannnn lauk aku adalh.... taraaaaa!!!



ayam panggang jer!!!!



acar timun makteh tolong wat. sama jer air tngn makteh n mak nier. tp aku x rser ar. org ln yg kate ar.



puding makteh. tkut2 lagi nk mkn. tp byk gok msk mulut aku. lam diam2 lak tu. mak aku tkut jer nk bg mkn lbh coz ader cmpur agar2, kan. x thn aku beb... eeeiiii!!! besh giler lak tu. siap warning kat ya ngn mokrule jgn smpn lam peti. sbb aku mmg nk mkn nyer... har55!!!



mak aku wat ktupat nie spesel utk menantu sulung dia ler... saper lagi, kannnn...!!! cehhh!!! ngader tul ppa. tp xdan wat rendang pun. dgr cter mak aku z kul 4 pagi nk siapkan m'nan utk ryer. huh555!!! tht's my mum... tiap kli ryer g2 sokmo. mne dak nyer, tgk jer ler menu hok ader @ pagi ryer...