Sunday, November 29, 2009

akHiRnyEeee...

b'akhirnyer penantian aku. har555... 45 hari da b'lalu. aku ngn bgtu berani nyer da mkn2 @ nddle stn. tkut2 gak tp aku nak gakkk!!! aku cuma tolak cfd jer. ayam k lar kann...

air suam jer... da tntu utk aku... cni x jual milo pns!!! huhu333

klu ler boley aku mnm air nier. beshhh tuuu... papa wat dengki kt aku jer

along n angh da boley ngt da mnu nier no braper...

nier kompem ppa nyer ler... nk kne mkn ngn eimn kan. so, x leh nk mkn yg bkuah2 g2. nsi grg nier eimn mkn ler coz ader udang, kann...



haaa... nier ler yg mampu aku mkn utk ari nier. mee sop ngn ayam bbq. mmg besh ler. a wk b4 aku msk keje, aku da niat nk blanjer kwn2 sayam aku mkn kat cni. hope depa free ar nti. tgk ler nti isnin ke selasa ke rabu ker. selasa klu x slh aku besdei sahabat aku. msti dia ader plan besh ngn to' laki dia. x per ler tu. tgu n lihat jer ler nti. nk kne kompem semule ngn depa nier nti. x sabo aku nk kuor ngn depa nun. leh gak tuko2 cter nti, kan... orait gengggg...!!! jgn lper tmujnji kte. kih555...!!!


menu sampingan utk eimn. tp dibelasah abis kt akak2 dia...


tanda pueh ati along n angh... tiap kali g ecm kat cni ler depa ajk mkn sokmo2 da. adoooiiiii larrr...