Tuesday, November 17, 2009

2 pUsaR..? gLurPPP...!!!



org kata byk pusar ni teramat nakal, aktif sesgt, x dgr kata n suka nyakat... kecik2 x per ler. da besor nti jd org yg b'gune, kan...!!!




org2 tue kat area umoh aku nier kate plok, qsya nier ble besor2 nti suh bela kambing. sbb pe2 binatang cyg kt dia nyer. bela lar pe2 pun, kompem menjdi... huh333!!! mcm2 lar plok cter nyer. so, ari nie seharian aku mncari fakta, mitos, misteri n pe2 ler yg seangkatn dgnnyer psl pusar rmbut nier. dok jmpe setarang pung... bazir mse sgguh ler. mgkin ader. aku jer da naik maleh nk mncari.
ader satu cter tu, ank dia smpi ader 3 pusar. lagi dasyat... har555!!!
akak nie duk cter psl anknyer... :-
memang orang tua2 cakap kalau mternak binatang menjadi je....tapi kalau bab nakal tu memang la... ada je benda yang dibuatnya, tapi ni jenis nakal tak kacau orang. kalau orang utara cakap buas. maknanya tak reti duduk diam. suka berlari... panjat sana, panjat sini. kalau pegi shopping mall tu tangan x boleh lepas. kalau lepas... tak larat nak kejar sbb dia suka berlari. kekadang malu jugak bila bawak pergi rumah kekawan / sedara. nak kata kurang diajar, dah berbuih mulut ni pesan :geram: kalau pergi rumah orang jgn buat macam tu , jgn buat macam ni....tapi tu lah orang kata bebudak memang macam tu. skrang ni tak kira lelaki tak kira pompuan, tak kira pusar satu, dua ke tiga...kalau dah namanya budak memang le nakal....
so, kesimpulannyaaaaa... mak bapak jugak lar nk kne lentur dr awal ganer2 punnn!!! kah555... sbb aku smpi la nier stil x jmper crk konklusinyer. krn aku msh mncari braper ler eimn nyer pusar rmbut tas pale... eimannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!