Tuesday, November 17, 2009

foLLoW mE?



siap tnjuk pale suh aku amik gambo!!! "nti mma kabor kt ppa yerkkk"



subhanallah... x sangka tul. nier ler keje eimn mser aku duk nyusu qsya mlm td. masyaAllah... dlm diam wat keje nier. sket pun x sedor. nth maser biler eimn amik ppa nyer gel rmbut tu. da ler bru jer bli sabtu lps. nasib arrr...











ngucap pnjng mak aku... tgu mser nk kne maroh ar nier. pnyer selamba tgu mak aku dtg keje kan pale dia. yg besh nyer, siap amik berus kkak wat bsh kasut kst gsk tas pale tu. eeeiiii... x tau ler mne dia blajo seme nier. byk sgt mnde nk xplore tu. x ckp tgn da. dgr jer sore mak aku dtg bebel, dia da stndby da ayat besh. "eimn pnjam jer ppa pnyer mnyk rmbut. bkn nk wat pe pun!!!"




cehhh!!! mengayt kau kau nyer bg ler kat dia. x tau ler gunaer klu ppa dpt tau nier. hampehhhhh nyer. aku x sanggup tgk pale pnh ngn gel rmbut tu. tp muke dia mmg selamba. cam x slh pe pun... tu yg aku x sanggup nk tgk tu.




itu mujur mak aku dtg. klu ya yg dtg, mau nyer lenyek eimn dikerjakn nyer. tau jer ler garang ya tu da garang thap gaban da. bkn kecik2 nyer garang!!! bwh sket jer dari mak tiri mati laki x dan rembat rete!!! har55... huihhh...





gel rmbut 'follow me' ppa yg hancussss...