Friday, November 20, 2009

ctER orG saKiT jER nEh...

part 1:



pg2 td bgn tdo jer, da riuh rndh mak aku bg tau mok rule da admit. perghhh!!! ptt ler kul 6 pg td dgr bnyi tipon enset mok esoh. mok rule cl tnyer hannan guaner... hanna k jer. tgk ler saper jga. mok esoh, kannnn...



hingga aku m'hapdate blog nier, mokrule da engaged da ngn pakar @ htaa nun. bby da 'turun'. cma 'jln' jer x bukak lagi. jgn kuor ikut tngkp lagi udoh ler. da ler hannan dlu kuor kut tngkp gak. so, hrp2 seme nyer b'jln lancar n mokrule selamat ader nyer. aku b'debor nk tggu nie coz memuler dlu doc scan nmpok bby girl. t'bru nyer scan, doc kata bby boy. adoiii lar... besh nyer klu dpt bby boy. nie yg x sabo nk tgu news dr pokrule neh. ble ntah nk lints langsung dr htaa nehhh... tguuuuuu!!!



part 2:


sms dr ima... 'tgn sny kne simen @ kmc'. cehhh... pe cter lak nier. sblm bce emel dr ima, lam ati aku x der mnde lain ar. mmg ngt s castello tu xsiden jer. klu x ngn waja da tn2 ngn vva ( kete m'sia jer, kann... ). daaannn, tn2nyer aku da cuak kot2 ler s ani ( de vogue tu... msh g2! ) n s kenit yya ader sama. cpt2 aku on nbk n b'tenet ler.



sekaliiiii tu... suspens nyer cter.... ruper nye tuttttt bla bla bla bla bla... ( pnca sbnar terpakse dirahsiakan demi keselaamtan ngra n bgse ) ( umoh sewa tu... sedor dri sket, beb! ). x der keje ke ape castello tu. nma pun castello erkkk. nk tnjuk hero gmknyer. kuangggg5555... x der bnyi kecian pn nier. adoiii larrr... smpati aku! pitam2 lak tu ( tknan drh rendh nie gaknyer, kannn...).



pnca nyer sket jer. tp, kesan nyer... mak aiiii...!!! pdn ler. alamat nyerrr... lps nie kwn aku tu EL ( mc pun x per... jnji bayo ) ler sokmo sbb nk jaga laki. ciitttt!!! lper lak. cuti tggl sari jer lagi. pe ke jadahnyer beb!!!



latest news... trima sms dr ani. ngt nk hapdate psl castello. rupernyer.... " ensemnyer doc! jatuh cinta da aku! "