Sunday, November 22, 2009

kaWin gaK nKo akHirnyEr

22hb nov - Cam bese evry yr aku x perenh lper wish mamat neh bday. Lst aku jmpe pn aku lper bler. Tme bpk dia menggl pn aku x dpt g. Sedey gak. Alfatihah jer lar dr jauh. Smpi saat nie msh tngiang2 kt tlga aku : "klu sya kawin, awk ler org prtama yg sya akn jmput".



Tu ler jnji sorg lelaki yg setia... Tp pe yg tjadi adlh sblknye... Hik5. Misterinyer plok. Saper mamat nie? Bfren ke? Har5... perenah ler jd bfren mse cnta2 mnyt dlu. (npe cnta mnyt erkk). Pe2 pn mga nko bhgia selamanye. Hrp2 nko dpt crk wanita idman nko. 'klau x dpt awk pn, dpt crk yg mcm awk bru sya kawin'. T'ingin gak knl sape wfe nko neh. Mcm aku ke? Aku mntk mms gmbo kawin, xnk anto. Pe nk sgn2 lak. Bkn nko kawin ngn kaum sjnis pn. Lek r.



Aku ttp doakn nko bhgie bro. X kesah lar nko lper jmpt aku 2. No heart flng pn. Lg pn mne mgkin aku lh g tme aku cm gni kan. Kend @ bangi pn lum tn2 aku smpi nyer. Lain ler nko smbt menantu @ bkt skilau nie. Kompem aku smpi nyer. Lh gk bwk adioh kt nko.



Nway, dak pe r. Xder rzki ler aku jmpe ngn nko n istri tcinta. Cm ner pn, aku thu nko plh date nie smpena besdei nko, kan. Spt yg perenh nko gtau aku dlu. Alaaa... Mse ngh jiwang2 dlu r. Aku ngt tuu... Ishh3! Aku xtau ler npe aku bgitu teruja nk tuleh cter psl nko nie. But, aku rser r aku tlalu hepi utk nko kot. Xder ler rezen yg ngarut2 lg nko nk 'story telling' ngn bonda nko, kannn... Selamat pengantin baru, ard!


aku x perenah lak smpn gambor nko. klu dak leh gak aku uplod kat blog aku neh...