Friday, September 24, 2010

sMpaT LaK tUUUU...

aku bagi cuti kat mok esoh ari nier... sooo, eicha lpk ngn aku jer ler. btw, pe2 pun, smpt lagi aku g jmn rye achik cafe @ komtur ( x der lak amik gambo ngn achik n fmly erkkk...?! )... hehehe... x leh enterprem sgt kan!
eiman stil nk enterprem sama!
pompuan nie ttba lak nk bli belon cantek princess maaaa... har555! gelok beso aku. x sangka lak rupe nye eiman mmg da lme aim nk bli belon cantek nier. kli nie sbb along n angah g sch, so, pe lagi... abis seme eiman nk bli. agk nye tme ade akak2 nye x brape nk mntk kot erkkk... tu psl ler suke ngt ble da dpt belon cantek tu! nway, aku x tau ler brape lame lah 'idup' belon cantek tu ngn eiman... agak2 sampi dak ke batu hitam neh?!
ngantuk rupe nyeeeee...!!! tahan lagiiii... mjur gok le x 'ngamuk'!
uikkkkk...??? aku?!!
melepak @ cni rupe nyeeee... nway, sape nye cdgn nier? ppa nye ke atau ank2 nye...??? hmmm...
haaaaaaa... da agk da! kompemmmm ppa nak gak.
dpt gak rse. bior sket pun. jnji dpt. pas tu lps nier klu dpt slsema ke batuk ke... pe cter beb?!! salah ppa ler nier ajk mkn estorim lak. adoiiii...
waaaahhh!!! best nye! mau nye x best... beso nie sje da brape hinggit da beb! klu mkn nasik sepinggan pun kenyang jer...
"eiman nk mkn estorim!"... sudu jgn lpe simpan! wat kenangan sbb mkn estorim mahal...