Thursday, September 16, 2010

M'siA daY... cTi n b'rYE laGi

mengambil kesemptn cti msia day kali nier aku g jenjln rye ler. x der ler sgt @tvt yg sesuai nye melainkan bjln rye jer ler. lagi pun ari nie bru jer rye ke-7, kan. 7hb syawal msh rye, kan???!!! so, plan konvoi ngn bob. tp oleh krn seme orang tahu bob kan &8%... so, ppa ajk bob naik sekali 1 kete jer ler. jnji bob tuang mnyk stima. har555... ( caye...? ). 1st umoh kmi tentu ler ke umoh orang tue terkutuk tu dlu... a.b.u.! aku x pernah miz nye beraye umoh org tue nier. sbb aku tau abu mmg byk wat salah ngn aku! har555...
pas aku g umoh abu, aku blk dlu ke batu hitam. lagi pun bob pn x brye ngn mak aboh aku lagi. so, boley ler sekali kannn... mase @ umoh nier ler zack tba. dtg ngn jr aku skol dlu, naz. x der lak da gmbo naz aku snap. ciiittt... sry ar naz. x brape nk leh enterprem ar erkkk... sryyy beb!

umoh nie nvr miz ar... ank2 aku mmg xcited nye ble sebut jer nk g umoh anty ya... anty 'masak' nasi ayam maaa... pnyer ler best! ( tgk ler bini chep pun pndai masak, kannn...)... posing maut da nier. lam bnyk2 gambo kmi, hok ni jer aku kenan. nk tggu yg bob nye kmera mahal tu, bapokkkkkk ler payoh nye. kmera mhal nier lain ler plok care nye... nk kne ngadap ler plok nye. tu yg maleh tu... x per@ nti pas2 nier kmi g lawat opiz baru mu yer bob...

lps g umoh yani, aku ke sg karang umoh mia lak. mia mmg btul ler lme x jumpe doh. mia sakit masuk spital bru2 nier pun aku x tau... derang nier post cter @ fb. aku nier da ler jarang on fb. doh... tau2 jer, bob duk cter psl k mia masuk spital. huh! kurus gler da mia. yg semmg nye da kurus... adoiii ler... ryer nier ler aku amik peluang nk jumpe seme. asri plok da start keje. so, ppa x der ler geng nk sembang. ngn si syabil pun, malu2 jer... da teruna da tu... hik555! along aku ngn along mia... x sembang langsunggg... malu maaa!!!

umoh last aku g ari nier.... umoh wan mate bulat! bulat n beso kan mate wan! hik555... xler nk sembang lame pun. wan nk kne g tido umoh bru dia mlm nier plok... huhuhuhu.. jge2... nti ader 'kawan' tdo sekali tu... kih555... mlm jumaat kan! sgt baik utk wat 'naik rumoh'... so, lps nier, nmpok gyer nyer, beraye @ umoh bru lak ler...