Thursday, September 16, 2010

fRM goMBak jER...

nie lagi cter rye old skol aku. zack nier adik nye arwah ustazah maimun. ngajar aku gak mse skol beserah dlu. da lme gler kengkawan ngn zack nier. tggl aku ngn ana n bie jer lagi yg stil kekal panggil nye zack. yg lain tu mmg knl zack ngn nama zue.... hik555!!! sblm rye pose ari tu zack masih bergelar cekgu tadika. mse aku jumpe nie da tuko kerjaya as bisneswoman da. ahaks555... caya lar beb! tp jgn jual brg kat aku. x brape nk suke ar plok nyeeee... hehehe55... nko pun tahu kan aku x minat nyeeee... tiap thn mmg jumpe sokmo ngn zack. setakat nier ler. dan kmi pun klu ade kesmptan mmg ler snggah sokmo umoh zack @ gombak nun... zack nie da mcm ank angkat fmly aku da pun. mmg mse smkb pun aku close ngn dia... soooo, nxt jumpe....??? lum tahu lagi daaa...!!!