Saturday, September 11, 2010

oLD skOL mAAaa...

kesempatan turn rye @ ktn aku amik jumpe kengkawam lame mse skol dolu2. sooo... yg tntu jumpe nye mx ana ar. sbb aku nye timing rye mmg da set sejak kawen ngn ana... kompem sama jer rye kami... hehehe...

aku, fidah n ana... rye @ umoh aku dlu ler. pasni bru ler leh g jln2 lak... kne jumpe gak fidah ari nier. coz dia nk blk ke tganu da lps2 nier. klu x jmpe ari nie da tntu xdan da nk jumpe pas nier...

eiman, aku, fidah, ana n nuar... eeeiii... mamat nier mmg gni ler klu ajk bergambo. derang nier sjk sek ren lagi da kawam2. aku jer yg skol ngn derang @ sek men. nuar further ke australia pas abis spm. yer ker erkkk...?? alaaa... rse yer doh... but stil kawam2 sbb ana tu maksedara nuar. tu psl leh kawam2 lagi sempi le ning... alhamdulillah... rindu ar kt kengkawam lame seme tu erkkk...
rye ke-2 @ umoh zuan. mcm biase ler, jutawan hai-o nier akan ajk kmi mkn2 @ umoh nye rye ke-2. thn nie bwk blk bmw lak beb. uppppp sket dr thn2 lps ler... hehehe... ble jmpe zuan nier muler ler t'ngt kat azura, pamela, linda, ct, zahida, zafri wong, miza, haznita, yati, zack, gee, nora dll lagi ler... semput nk ngingat kengkawam nier. ehhh! derang tu ngt dak kat aku erkkk??!!! huh!
@ umoh azu. adik ipar ana x jdi! har555... hangt bercinta mcm nk runtuh dunie mase tu. last2, jd isteri fakharuddin jugok ler mu ana weeeiii... kih555!!! mmg sengaja x nk naik umoh nier. bkn x sudi, tp klu naik mkn mnm, lmer lg ler rse nyer neh. kbtulan kami da fl sgt mkn nasi pe ntah kt umoh zuan tadi... lpe ar sbb da knyg! jnji dpt jumpe kejp pun jadi ler. ana tu nk g umoh azu msti ngn aku jer. mklum ler byk ngt smpn secret dia ngn mzah mase tu... aku jugokkkk!!! issshhh... klu bukak crite chinta ana n mzah, kompem lenguh nk naip nier... kih555!!!
umoh last petang rye ke-2... umoh nani n madie. madie, tiada dlm gambar! har555... pnjng jodoh derang b'2 nier. mse skol2 dlu, x pndang2 pun. hehehe... malu2!