Saturday, September 18, 2010

meSY kEJe keNDuri

kendri spe lak nier...? haaa... x lain x bkn tntu ler adik bongsu aku ler. ngelast da nier. lps nier mak aboh x pening nk wat kendri da ler. kec ler poksu aku terbukak pintu ati nk tawen lak kan... kne carik calon kan?! hik555... mlm td mesy keje kendri berjln spr yg dirancang aboh. alhamdulillah. kehadiran ahli jk sgt2 bagus. wlau pun ader yg dtg lambat, tp sme cam okey jer ler. siap ustz gaban bce doa selamat lagi tu... ble lagi nk praktis. x lme lagi nk jadi ustz da kannn... amiiinnnn!!! lps nie tggu ustz gaban ler plok erkkk... ( x nk akad nikah sekali ker nti? )
ader gak bdk kenit gedik tas tangge tu..... enterprem ajer ler eiman nier. elok lak tu aku ngh nk snap gmbo ppa dean ngh kusyuk khayal tu! kih555...
mesra knk2 tul ler ang dang nier. x sangka lak aku eicha ngn eiman leh jer jnt abg dang. bkn ler sokmo2 jumpe pung, tp, kire k ler...
org kuat bangsal neh. da ler dtg lmbt. tp mmg ler sgt diperlukan. 14thn urus air kendri sedare mare. mne ler x terer. hahaha... x dop abg ngah x mnjadi ler nmpok gyer nyer!
pengerusi mesy tenang jer mempengerusikan mesy wlu sesekali dikacau ganggu oleh ccu2 brutal nye. lam ati saper ler tau erkkk... lum cter psl apeq lagi tu. eicha n eiman jgn ckp ler kan. mujur gak ler si hanan tdo seawal magrib lagi. klu dak... huh! huru hara mesy mlm td! hahaha... selaaamaaaatttt....
nsi aym menu plg sempoi n senang. tp aku sempat potong tembikai jer. mokrule n yana mmg da keje kuat sedari awal lagi ( x aci tul ler k long erkkk! )... mjur gok ler ader ayam @ tmpt lain selain tns mnje beserah tu. klu dop, x jd nsi ayam ler. bee hun grg ler jwb nyer kann...
mok esoh plg suke wat labu sira nier. x perenah miz pnyerrrr... dari ari rye lagi da kalut2 sbb x dang nk wat. kli nier, kne wat gak ler. kompem punyeeee... aku pun suke gak nier. mesy selesai ler klu da cter bab pembasuh mulut nier. ehhh...!!! kate ader tembikaiii...???!!!