Tuesday, September 21, 2010

mKN2 @ haNNa

kt aner nier...? hehehe... mne lagi kalu bukan @ kl beb! citttt... dr genting trn kl setengah jam jer... x jauh pun... sekdr memenuh kan ruang masa yg ader after class mlm td kan... mmg sengaja kman nye kelas mlm td dipendekkan bg m'bolehkan kman blanje kmi mkn @ kdi nye... pilihan menu : siakap 3 rsa, telo bungkus ( mengkasey bob coz knl kan aku ngn menu nier ), tomyam campur kaler putih, kangkuang belacan ( dayang ngidam... huh! ). air sendri2 yer. kman bayo. nk order pe lagi kabor r... tanggung beres...!
alhamdulillah... mengkasey boz. moga murah rezki mu sepanjang hidup nier. mmg aku ngn dayang x perenah sesen pun kuor RM klu mkn @ cni. rezki! rezki!
seme naik unser opiz. 1 kete jer. jimat sket...! hik555... ketua rombngn kmi lak sakit pale. rugi tul x leh mkn bnyk. pd hal, nie idea dtg dr dia gak. ngelast nye dia sndri x brape nk selere mkn. dek pale nye pening2 lalat g2... x per kak... nxt tme aku bwk nko g lak. aku da tau da nk g guaner... ahakssss... ( ngn x der rse malu ar kan... org ajk aku ker? )...