Thursday, September 30, 2010

rYE @ peMBAngUnaN joMMM...

aku da start cti ari nie. mklum ler akak pengantin kannnn... nway jmn rye nye psl, aku sanggup ssh payah dtg opiz nk mnjmu slere ngn unit pembangunan / pelupusan neh... rezkiiiii... lagi pun aku ade byk hal nk kne setel psl bwling bwling ujung mggu nier. so, nk x nk kne ler pos eicha jap kt umoh ngn mokrule. heheheeee... mok rule jugoookkk!!!
ddk ngn org hok mmg suke posing2 n ngh gler2 nak hapdate blog... mnjdi sgt ler aku nye. ustz imie mmg xcited le psl gambo2 nier. aku tumpang jer. lme x dpt rse kek batik nier. edap gak arrrr...
mcm biase ler geng2 mkn aku... saper lgi klu bkn ngn derang nier... mkn lak ibu nandum... semngt makannnn...
org lain molek2 berkurung... aku jer laen sket. raye gak kannn... jnji dpt meriah kan suasana rye, kan... ( kan umoh byk lagi keje nk kne setel nier beb... )
sape nth amik gambo nier... ima ar tu!
mkn! jgn x mkn!... selagi mampu okesssss... kmi mndapat layanan yg sgt istimewa dari unit nie... dilayan mcm ttamu beso jer. har555... best lar korang nye jmn rye... tp sayang, boz2 korang seme x der. tggl budak kechik tu jer yg ssh payoh layan kami... mjur ler pnye ank buah yng mantop g2!!!! caya larrr...