Saturday, June 12, 2010

sLaMT peNANtiM bRu MenK!!!

tahniah menk!
perkhwinan 'termahal' setakat ari nier... perghhh!! jgn x caye... mse otw g umoh penantim pompuan, menk bwk kami ke cni dlu. ngt nk wat per... ruper2 nyeeee... haaa nko! x caye mak tauuuu...
alaaaa... cantek nye makkk!!! tgn mak lentik bangat daaa... sesuai ar wat keje2 gni... berbaloi2 maaa... setakat 4 ribu hinggit jer in total... x kan ler hasil nye 4 sen, kan! ini macammmm... 4 ari 4 mlm x bis cter beb! heheheeee.... " nti pastikan nie duk aras dahi tgh2 tau! klu x nanti pengantin x nmpk seri erkkk! " aduiii makkk!!! ggr jntung gue... klu aku gertak sekali, kuo kot suare jantan nyeee....!!! huwarghhhh3....
fuyyyyoooo... adik2 nko da berderet da ank... nko bru nk rse tawen menk! hehehe... alhamdulillah... tawen gak hang akhirnyeeee... lega mak abah... anggun gler adik ipar aku nye bini. sebaya ngn aku maaa... har555... jodoh ar beb...
mau x meriah... pertama dlm keluarga memcah tradisi! 3 tngkat maaaaa... mjur ler x bg pedang nk potong kek... x rse pun guane kek tu rse. mahu tp malu! sopan kan aku???!!! ( untung menk dpt rse naik viva duk sebelah lps nie... opppssss!! slh n3 da nier kotttt... )
istimewa @ mja pengantin... kmi jer yg g ngantor... so x yah berebut2 ler nk duk @ meja utama ngn raja sehariii... antr lauk yg terhidang dpn mate... nti mse nyambut menantu, sape masak lauk pengantin erkkk???!!!

nie yg pertama aku baham! lme doh duk dpn mate... gler best! qsya plok mjur gok ler ader yg nk pgg... har555... berjaya meraih simpati mak org lain utk pgg qsya smntra aku nk mkn... geram jer rse nk ratah lauk nier. klu ler kt umoh sndri... da lmer da nmpok tulang jer nier... nk mkn byk kang, tkut kate dek org x pdn ader ank kecik nk mkn byk!!! har555... huihhhh... x per ler... smpt 3 cubit pun da kire ok ler erkkk...
antara brg hantran dr pengantin belah pompuan. mak mmg smpn utk aku tgk dlu... siap suh amik gambor tu. cam tahu2 jer aku nk lod @ blog nier. tmpang ler erkkk n3 nie. ngt nk bukak n3 lain... tp kire berkaitan gak ler nier kannnn.... cube fk cam ner derang duk ngukir betik tu smpi jd cam nier... sayang nk mkn... manis gler....