Monday, June 21, 2010

bwLiNG fREnLy wiT rAUB

2nite, PTG frenly ngn pdt raub main bwling @ premium lanes. hehehe... b'asap gok ler lane wat dek kmi nye riuh rendah. x ngt dunie da msing2! kih555... nie ler barisan pemain yg dpt trn main mlm td. 8 dr PTG n 8 dr raun... boley lar... main jz 4 fun, kannn.... acty derang nier ader pgrm KIK til sok. so, utk penuhkan pgrm mlm2 gni, tu yg derang cdg wat frenly ngn kami tu. kami pun, bab2 layaaannnn jer ler, kannn...

bergambo sblm main tu pnting tu... sbb kalu lps main, x dok mud doh nk main klu x brape nk menang, kan... so, b4 pe2 pun, kte lyn posingggg dlu ar... jurufoto opiz x brape nk jd jurufoto doh nye. hok aku gak ler jd bekup!

nie jer ler yg sempat kmi prepare utk derang nier. mklum ler... mlm nier nk main ptg td bru kalut carik player! kmi pun, konon nye nk nmpok best sket, tu yg usaha gok nye carik adioh tu. jnji ade dr x dop langsum kan... kurang2 ader ler buah tgn sket utk wat blk raub... dop g2!

aku terima adioh dr zul utk individu ttinggi... halemekkkkk... nie mlm aku. bese2 x mnjadi pun. ari aku, kannn... hehehe... x sia2 aku g crik adioh ngn fbi. merase gok ler aku... ahaksssss!!! se lagi adioh utk high score wanita aku dpt gok... mcm ler best sgt.... 205 jer! tp adioh tu aku wi kt raub. klu nk tau keputusan penuh, pompuan PTG seme dpt adioh no 1 till 4. aku jer ler dpt lebey. nway, kmi pass adioh2 tu kt player wanita raub yg bsungguh2 main ngn kmi beb! seronok2 jer kannn... ader ler gak utk derang wat blk tnjuk kt bdk2 opiz nun. nxt tme kmi prepare adioh utk seme ler erkkk...

cc romlee adlh player dr raub tunggal yg dpt adioh. tu pun tmpt ke-4. yg lain, seme mesra longkang! hik555... x ler jugok... tp player PTG lebey tinggi point nye... no 1 - 3 seme player PTG. bkn ler hebat sgt pun, tp, rezki! hik555... boley ark wat ayt g2 (???)...

zul menang blake. sama ar cam aku. zul dpt high score n no 1 indv. brape ntah zul nye score. lper lak aku... tp yg pasti, high score zul kureng dr aku... yesss yesss!!!

antra muke2 player raub yg kecundang di tgn PTG... cheeeewaahhh.... mcm bgus jer. pe2 pun, jnji mrk hepi main ngn kmi, kannn... nxt tme leh ar anjur sukan lagi ngn deranggg... kmi on jer! klu ader rezki, nti kami prepare adioh utk seme erkkk... bru best, kannnn!!! berehhhhhhh...