Sunday, June 20, 2010

reUNioN sK @ maRaN

- nier ler sek keb maran... tmpt aku mule knl sekolah! yg nie tme aku masih tagih ilmu dr cekgu2 tersayang kt cni -

kmi b'5 jer ade. 2pun acty, aku knl liza jer. klu liza dok g, aku x de le nk dtg pun. jz 2 share stori ngn derang. wlau pun aku cuma ade sekelumit memori jer ngn derang nie. but, x salah rse nye klu nk get bck 2gether gether, rite!


- yg nie tme aku da kuor dr daerah nie... hik555! mcm2 ader. makin besor sekolah aku. byg kan ler nk crik pdg tmpt aku blari ngn main ntbal pun da x der. tu jer yg aku ngt... -

nie ler pn2 msuk sch aku dolu2. le ning da ader pintu lain da. yer ler kan. kompem da x sesuai klu cni jd pintu masuk nyeee... kete gler byk lalu lalang @ cni. bhye utk kesihatan... dpn tu ader klinik kesihatan erkkkk? lpe lak nk snap gambo klinik tu td. mcm2 kenangan kt klinik tu sepnjng aku jd warga maran tau... rse2 nye pagar nier mgkin da lain ler kan. yer ler... bkn nye setaun due aku tggl kan sch nier. da lme beb! tue da rse... huhuhuhu...

haaaa... nie pintu bru sch nier. 'pnjenamaan semule g2! baru gah erkkk.... sayang aku x abis kan sch @ cni. tp ader hikmah nyer tu... kannnn...!!! lorrr... luper nk tuko cter psl rombongan g kl bas eksiden pusing blk ke maran! ishhh555... ilang da cter pagar sch tuuu....

mujur gok ler ader pokgud keje... tumpang lalu pakcik! huihhhh... btindak mgikut arahan!!!! hehehehe... klu tgk pd flow tu, x mgkin ler kmi dpt msuk kan. mujur gok ler ader hero penyelamat... tqs buddy! xcited gler rse bler da dpt msuk cni...

bes fren aku sjk drjh 1! mcm x caye jer kan. but, selama aku kuor dr maran pun, minah nier ler aku dok kontek nye. lagi pun fmly aku fmly dia gak! arghhhhh... mesra g2! kitarang nye bedei selang sari jer tau! yg pnting aku mude sari dari liza... har555!!! sayam mung kak...!!!

aku dengki tul mse derang duk tuko2 cter nier. mklum ler... mntng2 ler aku nye memori x brape nk byk g2. derang ler yg best cter itu ini. dengki! dengki! nk nyampuk pun x brani. tkut salah line... hehehe... pe2 pun nmpok cm masing2 hepi jer ngt seme2 tu. kenangan indaaaaaaahhhh g2!

berkerut dahi duk fk pe lagi yg menarik utk di'share'. sesekali aku angguk gak ler. wlau pun mmg x brape nk ngt da pun nyer... tp bler derang duk sebut cekgu tu cekgu nie, semcm jer aku rse. "aku x ngt cekgu ker???" kih555...

hero2 maran nie ngn berbesor ati tlh mbawa kmi pusing2 kg @ maran! mcm yb lak rse. da ler ader drebar.... syiokkkkkkk!!! nier ler TADIKA aku!!!! sempt gak ler aku curik kain lap tgn corak kotak2 dr TAIKA nier. sian mak aku kne ganti balik... kompem x senonoh gler rse... pe yg ko tau erk tme tu????
ader gak nk enterprem 'hero' aku nier. da ler bkepit sepnjng mse ngn aku. mklum ler, x dok geng... aku pun mmg sjer jer bwk eimn sensrg... bg peluang kt akak2 nyer redi 4 sch 2morrow erkkk...
aku mmg peminat FK nier...

otw to hutan lipur teladas ( tmpt plg femes ar zmn aku sch dolu2 ), smpt jer aku ngn ja posing atas hway... huihhhhh.... bkn senang nk duk tas nier beb!!! waaahhh.... kne hapdate lagi cter2 nier sbb ader byk lagi gambo menarik yg aku perlu sunting dr fb kengkawam aku nehhh... tgu nxt n3 yer!

destinasi akhir kami... pe lagi klu bkn makannnnnn!!! rest yg agk femes @ bndr maran nie... nway syang ar servce x bgussss.... tapiiiiiiiiiiiiiiiiii...
mee celup nye best bangattttttt!!!!
eimn yg msih malu2 nk tawan2 ngn akak!... puas duk mujuk nk tawan ngn eimn. eeeiiii... ngder tul ker. de only gambo b'2 yg ader. tu pun da tarik muke 14 da tu...!!! nxt tme nye pgrm, kne ler kmpul rmi2 sket erkkk... kompem meriah bangatttttt!!!!