Saturday, June 5, 2010

nYUmmm nYummm... beST!

da lme x mkn @ KR nier. ari sabtu tu, sjer ler pun g mkn cni. tu pun da petang. konon nye smntara tgu abg ajis n fmly tba dr penang, kan... so, agk2 derang tba ktn ptg, kmi kuor ptg jer ler. pg td aku da grg rti cni da pun (aku...? mcm x caye jer, kan... x yah cter ar rti cni tu dr aner dtg nye. nti korang g carik lak. pecah ler kerahsiaan aku lak kang... ). har555... sgt poyo!


ppa order air nier. mntk summer x dpt sbb estorim strwbery x dop. vanila pun vanila lar... jnji eiman yg batuk n selsema tu dapat mkn estorim!
2 benor mntk nasi?! makkkk aiii... kuat nye ank mma mkn. dop caye rse! kompem x bis ayam tu... hik555!!!
ppa nye pilihan... dr dlu lagi same jer. mkn sayur tau! bgus2... baek utk kesihatan tau!

da x der pilihan ngt da... yg nak tu lak da bis... huhuhu55... tme aku nk jer x dop. tme x dop jer msti nak! tu ler mnde nyeeee... songel ler plok... pe2 pun, alhamdulillah. knyg gak ler. jnji bkn aku yg kne masak, k! har555...

da tggl 2 cz 1 lagi eiman amik mkn @ bwh meja!