Wednesday, June 9, 2010

2gethER geTHeR g2!

'besor' nye gambo nier wehhh... nk wat guaner, kan. aku pun amik dr fb kak long dengkil beb! x dok aroh doh lar. harrr555...!!! mahap ler erkkkk... hehehehe4!!! gmbo nier depa bgambor mse kendri ramzul ari tu. kire ank bongsu mak long aku ar kannn... nier ler beradik beradik abah aku. ank arwah adam. abah aku ptt nye ddk kusi depan tu... hik555!!! yer ar kan... abah aku ank tunggal jantan lam fmly nier... keterangan gambo????? mak aiiii... mcm wat jurnal fmly lak dah nier... keh555...

dari kiri yg berdiri dlu erkkk ( pndi doh kiri kanan le ning... pgg pen gok dlu td kot x ngt mne se kiri kanan! ) :

ayah long aku. dah tntu tawen ngn maklong aku. tn rumah ler ning kire nye kan. sambut menantu yg bongsu da nier. menantu sulung nie ler yg aku curik gmbo yg dipost @ fb nun... kakak sulung abah nie pndi jahit. ngjor bdk2 ngji pun yer gok. ayh long pun dlu2 org gomen gak. pencen bwk teksi. la nie...? x sure lak bwk teksi lg ke dak... mate x brape nk terang da tu kannn... kakak abah mmg x kije ar... fl tme hse wfe...
-
nxt couple, abah n mak trsyg ar... nk cter pe? x bleh x bleh... nti pnt nk tuleh cter pnjg2. parent aku kan. da tn2 byk cter pnyeeeee... x leh nk enterprem ngt lam blog aku neh!
-
beradik beradik yg ke-3 tentu ler makde aku yg duk tmn sepakat nun... bru blk dr umrah bln lpas... sebok lak nk sambut menantu ( bru nk tunang, okeyyy.... ) n yg bongsunye ngh tgu peluang further studi. bkl ustaz tu... insya Allah. fmly nier mmg agk hmmm... pe erkkk perkatan yg sesuai... x sure lak... tp gni ler... seme ank2 makde ayhde nier amik pendidikan! cekgu blake. yg sulung tu pun ader ala ala g2 wlau bkn ler cekgu @ sch... yg lain2 tu mmg ler ke arah cekgu g2. aku rse kalu ank yg ke3 bongsu tu ader peluang, mgkin cekgu gak tu. coz sblm nier perenah keje @ psdc maaa... cam ner erkkk ayhde nye peranan as a cekgu n a father smpi seme ank2 nye ikut jejak ayhde???? hik555...
-
ank arwah aki adam yg bongsu, makteh... ehhh.. nper makteh, bkn maksu? haaa.... sbb ader adik bongsu mrk nier... arwah amik as ank angkat g2... makteh lwn nye pok! naper ler x jd ayh teh erkkk??? nth ler... dr kecik da pggil pok. smpi le ning ler... derang nier tokey catering @ pekan. ader kdi mkn nama pe nth @ bndar pekan nun... lpe lak aku. jarang dpt peluang g kdi derang acty... tu psl ler...
-
okesssss.. tu jer ler utk kali nier. nxt tme klu ader leh cter psl beradik beradik mak lak erkkk... !!!