Monday, June 28, 2010

kaRAM SW in da hSE...


kami beramai-ramai amik peluang bgambor ngn ksW nier sblm dia masuk blk dato pengarah...


dgn bangge nye adik aku srg nier sanggup cut gambo aku ngn ksW. sbb aku x dapek nk amik gambo solo ngn ksW. sajer ler layaaaaaannnn... hehehehe...!!!

ari nie dpt juper ngn karam s.walia. dtg opiz aku juper ngn pengarah. mcm2 ler urusan hangat dan panas kannn... hehehehe!!! 1 thng 4 sure da tentu b'urusan ngn dato PTG psl kes @ CH nun, kan. itu da pasti ar da tu... hal2 lain kami x care ar. ngt nk gak sembang ngn mamat nier. tp nmpok cam serius jer td. tu yg x jadi tu. pnyer ler xcited nk sembang tp x dpat gak. bkn nye aper, jz nk share pengalaman ksW wat stori psl CH jer. at least, leh ar aku pnjng kan kt kawam2 kannn... btw, x tau per da jd lps dr tu... cter ksW tenggelam dek gtg ryg 5S kami jer...