Monday, December 14, 2009

saMan pN kNe baYo?



akak angkat aku yg duk kt jerantut nun mntk tlg byorkn saman parking mpk. maunyer byk gk rm yg kne bayor nier. nsb ler kan. saper suh parkng kete kut suke jer. aku lper lk nk tnyer kete nie kete sape. cz setau aku, akak angkt aku nie, tayar kete pn x der. nie kan plok kete. tp aku amik jln mudh, x tnyer pn kete sape. jnji duit msuk lm maybnk aku. hik555... msti yana ( glmer mu msuk blog aku nier... bkn sng org pptr nk msuk blog aku beb! har333... ) nyer akaun luak luak sket nier. ikhls lar na tlg mak janda ppptr tu... cyg nkooo...


mcm bese, olh sbb da lme x naik honda bob ( pdhal ckup gumbira ngn cdgn bob nk anto gaban bsuh tu... ), aku pn jd ler ko pilot nyer g knter pndu masuk ( drve thru gakkkk... ? ) mpk @ kemunting nun. ngn bob nie ajk ler ujung dunia skali pn, dia x kesah ngt ( kesahhhh... ??? ). mmg dia suke ( ikhlas ke dok nier ??? ) pn jd drebar nie. aku okey ajer... fllow jer (ppa thu dok nie...? ) !!!


bob smgt gler ngh pgg kertas saman tu. mjur gok ler q dok ler pnjng ngt. org ktn mmg bgus pn. yg kne samn nie org luo jer. cth nyer, samn yg aku nk kne bayor nie ler. dr jerantut tuuu... b'ngt ler yer. ln kali jgn duk parking sesuke ati jer. rugi jer bang mgkayakan mpk neh ( hasutan dr org ktn gak nier ). ktn nie da cntek sbb dpt duit dr samn korang ler tauuu...
lorrrr... ptt r bob b'iya ngt nk tlg anto aku g mpk. ruper nyer dia nk ngorat awek yg jga kaunter tu rupernyer. cehhh... diam2 ubi, b'isi ( banyok lak tu ) rupe nye. hampehhh tulll... siap2 usha awek tu suh bg diskaun... heh555... gosip liar nie!!!
x smpt bg no enset jer td. klu dak, leh g crk cincin da lar nxt mnth g2!!! kuanggg555...