Tuesday, December 15, 2009

Mcm mNe nK mSuk kEte gNi

subhanallah... nier ler klu da 'selok' sgt nk parking dkt pagor. nyudohnyer, aku yg tkial-kial nk masuk kete. kne ler msuk kut pin2 drebar no 2. sekecik2 ruang yg ditnggalkn tu, aku nk bukak pin2 pn x lps tau!


klu yer pn consider ler sket org2 sblh. jgn ngt klu da parkng c2, x tubek2 doh ehhh... buat ker tn nyer kete tu ader mtg kt luor, urgent kt luo ker... mcm td ar... aku acty nk kuo g court. ptt g kul 9 lagi da. tp konon nyer sjer ler lmbt sket cz tahu jer klu deal ngn mhkmh nier. kompm nyer lmbat gak erkkk... lg pn aku trn mnm ngn ima dlu. ( ari nie x ckup srg cz ruper nye kwan aku tu m.c g amik puteri ksygn nyer @ ptrajaya nun... cti da abis kakkkk....? )

so, x kesah ler yer pd saper2 yg b'kenaan b'rebut parking dpn surau tu, mind ur space ar beb! kasi ruang sket ler pd kawan2 seangktn tu. gerammm jer aku nk amik gambo plet kete 'kawan' nie, tp kang jd cter lain ler plok dohhh... eeeiii...!!!

bru ari nie aku msuk keje tau! da nk maroh2 org da. da niat da nk wat baik ngn org sekalian komtur nier. ishhhh... sabor jer ler erkkk... pepagi da wat aku maroh. gerammmmmm tul larrr!!!