Wednesday, December 23, 2009

piZA @ aLaMaNDa

sblm kami grk ke tmpt tdo kmi yg mmg da t'sedia nun jauh di dengkil, sggh gak lu @ alamnda. ader niat nk nyping kt cni, tp ppa kate kte gi mkn dlu la... mkn is mkn jer, k! huhu555... aku jeling jeling mne yg 'x patut'. issshhhh... pitih ader lagi nier. ble tah nk perabih...??? he555...


tmpt wajib dilawati kawan aku tu klu g melawat adik t'syg @ ptrjaya neh. never mizzzzz maaa... smpi da ngt da ssnan kdi @ cni nie. mcm org ktn ler leh ngt da kdi2 yg makin byk da ttp @ megamall nun...( aku pun bru perasan hal nier... )

kmi 'sggh' piza jer. lam byk2 tmpt mkn kat cni, piza gak kmi carik. ktn x der piza ker haa...? cam bese, along n angh dok perabih chken wings eimn! order lain lak maaa.... x ckup ( lapo rupernyer ank2 aku nie...! )

eimn bengang cz chken wngs da bis. org ngh rmi lak tu. punyer ler lme tggu. cian eimn. lpo plok dohhh... suh mkn grlc brd x mboh. nk tgu order mari lmbt lagi etekkk... t'pkser ler perabih air mate dlu. da tnjuk muke kecian da kat akak2 n mmt2 piza tu tp x der plok org nmpok... lmbt jgok ler order smpi... cian angttttt...!!!

perghhhh...!!! t'gamam jap aku tgk mnde alah nie ( jakun gok kejap! ). tp... dok t'layan jugok rupernyer. da ding dong pnyer ler byk cust menekan nyer. mmg dok t'lyn doh nyer. x ckup tgn msg2 melayn. da abis cepat da depa tu. hoooo laaa... air suam aku pn da dkt nk abis mkn bru smpi ( air suam jer tu... x yah bancuh pe2 pun ).


piza aku nyer... kne pakse dek ppa mkn smpi 2 kping benor. nyudoh nyer, nie jer yg aku mkn. kire da abis baik ler nier kononnyer... aikkk!!! mkn tpping jer ker? ape daa...!!! mser nier ler aku t'ngt kt kikin ( kikin lagiii... ? ). klu ler kikin ader, aku leh jmin ar kompem m'nan x ler msuk tong smph kne buang. uishhh... kne ajk kikin mkn besor gni ( sbb da kurus, kan...? kurus da ker...? ). tgguuuuuu yer kikin!!!