Tuesday, December 22, 2009

kL tRiP

cti smpna awal mhrram aku g kl. plan asal nk bwk parent g lpk dengkil. tp, aboh lak skit mate. doh, klu aboh x g, mak pn x mboh g gok lar. klu thu gni, kikin pn lh tumpng aku ke kl.



trip aku kli nie kononnyer nk celebret YES kl ler. heh555... nk g tgk bby zack @ seri gmbak. g umoh ana @ shah alm n g lwt tn syd gawi @ ptrajaya nun. plan baik doh nier. tp yer ler kan, kte mampu mrancang jer...




tba kl, sggh umoh zack @ seri gmbak. dpt gak jmpe fahim ( da 8 bln da pun ). lper nk amik gmbo. battry bis etek. pdn muke aku. da ler kmera x leh pki doh. adoiii larr... ( duit lagiiiii...!!! ).






oleh kerana kami tba agak awal @ area gombak tu, so cm bese, ppa amik kesmptn wat keje ooa dlu ar. hehe555... sggh gok dlu @ brothers @ bt caves nun. "nk tgk brg jap!". aku agak da...





zack... kekadang aku lper nama penuh zack pe die. har55... mmg da sebati doh ler nma nier sejk sek lagi kan... antr geng sek yg rjin sggh umoh aku tme otw blk kg @ manir, ganu. fmly kmi pn rapat sgt.



@ umoh mertua zack nier. bhgie aku tgk zack le ning. klu t'ngt kesah2 zmn dlu, risau sgt kt zack. tp skrg, alhamdulillah. dpt lak mertua yg baik ati gni. laki plok keje sndri jer... tokey bas sekolah tuuu... ( dlu x nk sgt kwin ngn drebar bas... rupernyer dpt tokey bas trus. merangkap sdrebar gak ler... ) hik555...!!!
eiman tu blasah jer sapu mainan ank sedara zack. kbtulan ader lak ank sedara nyer yg lam b'pantang khatan. ank2 aku pelik semcm jer tgk mmat tu. hik555!!! x sempt nk xplen pun. cam tau2 jer depa tu. bg derang, mmat tu sakit perut gaknyer... opppsss...!!!

kontroversi blk @ prescrt. har555... maleh nk ngt balik semule. mau b'tekak aku ngn ppa mlm tu ble sbut kesah blk nier. eeeiiii... x safety gak rupernyer kt cni. aku mmg kut along jer. bg aku along btul da le tu. rupernyeeeee... huh555!!! gue masuk salah blk maaaa!!!!!


htel @ medan tunku. da dkt sgt da ngn sogo. hjt adi ati sok pagi leh nyping @ sogo b4 gerk g dengkil g2. hik5555... besh doh rser!



prking bsmnt otel kmi. gler nyer byk kete kt cni. yg besh nyer brader2 kt cni ar. klu kne alih kete, merasa ler depa bwk kete mcm2. har555... klu x braper elok niat nyer, leh ajer bwk test drv, kan?! ( huihhhh... da x der keje lain ke nk wat...? ). pagi nan hening tu ( pagi aper nyer... da kul 12 da... ), kmi sebok pnggh beg2 msuk kete blk ar. da chk out kan... jauh lagi prjlnan nier!
sogo????????? kim salammmm ar... nmpk bumbung jer dr jauhhhhhh...