Friday, December 11, 2009

maiNan qSya


uncle serul ngn anty atun dtg jnguk qsya. hik555... qsya dpt adioh nier dr uncle. uncle bwk bby batrisya tp x smpt nk snap gmbo. adoiii lar... cm ner aku leh lper. pnyer ler lme sembang ngn anty mlm tu smbl mkn2 piza ( aku masak... ? ).


tuko tjuk entry ar klu aku masak sndri piza tu. keh333... x der maknenyer beb. sian dapo aku da lamer x b'asap nun. nth ble nk gne sepenuhnyer ntah. isshhh... lek ar. lum smpi mser nyer tu. tgu ler aku setel kan comey2 dapo tu. lam perncngn da nier. sabooo... nti aku x brenti2 masak nyer. ( cehhh!!! payoh nk wat jd kenyataan nier... ) tgu n lihat jerrr...!!!


cter psl mainan bru qsya nier... wat pjuk n tmn qsya nags. ader ler jugok lagu wat qsya diam. har555... aku pn suke ngn lagu tu. tgk ler jd pe ngn mainan nie ble eimn bminat. so far, eimn x brape care lagi nie. tkut nti ngaku plok hok dia. abisss ler...