Monday, December 14, 2009

bOB n toNGkaT seTia nYeR


sebesor2 kete mu nie bob, tmpt aku jugok mu nk tmpang sekaki!!! cam nk halau aku jer...

alang2 da antor basuh kete aku, nko x nk bsuh kete nko sekali ke bob? nier da comot da nier. nk masuk keje pn, klu da lwt, wat ler care lwt doh. mu kan suke ngulor. mcm aku dok tahu... ( pecah tembelang nko kali nier bob...!!! ).

doh, klu 2 2 anto basuh, kte nk drv per erkkk...? haaa... tu ler. acty, mmg nk antor kete aku pun. mklumler sok kan da nk masuk keje doh. sian kt gaban aku tu. da abis comey doh sepnjg aku cti nie. nak gak rser kne belai ( cehhh... jntan blaker ehhh tmpt cci kete tu ). adussss larrr... harp2 ari x ujan ler ari nier... ( penuh hrpan nier ).

pe2 pun, aku bgga ngn ketabahan mu, bob!!! ( sob sob sob...!!! huhuhu... )


bob sdg lam usaha utk 'membesarkan besi' ni spt lengannya... brape kali ganda gak nyer nier erkk?!!