Sunday, October 6, 2013

SaMBiL LaYaN boLa

Mule2 tba tu mmg ler x ramai cust lain. Mmg da sebut nk mkn cni pun. Tetiba rest dihujani cust berduyun2. Seme nye nk lpk tgk bola. Aku nye nasi da almost done when tetiba derang jerit ble team TRW nyaris sumbat gol. Maka erfn yg ngh syok z tme tu kmpem ler bngun! Huwaaaa... Nasi aku lum abisss maa... Nk ratah ikan stim limau pun x sempat daaa... Hahat koranggg...!!!
Mmg da agk lme x having dnr @ cni erkkk... Mlm td ttibe jer thngt nk mkn cni. Seb bek cdgn dterima oleh hero ku! Mmuaahhhhh... 
Alangkah bahagia nye aku klu dpt mkn ketam nehhh... Sajer wat dengki kt aku yg xleh nk mkn nehhh... Eiman nye pmintaan ler nie! 
Stim limau nie mmg ler aku mkn. Tp pnyer ler pedas...  Tu yg x brape nk lju tu. Takut ehhh nk mkn pds2 kan... 
Nie jerrr??? Har5... Xdan nk belek. Kne wat lari erfn masuk kete cz da jga sbb tkejut ngn sorakan pnyokong TRW... Pe erkkk result TRW vs JDT mlm tdi?