Sunday, October 13, 2013

CHoc coRnfLaKes dAAA...

Ank dare sulung aku kabo nk wat choc cornflakes... Tapi mma jgok yg wat blake. Bkn x pndai pun. Sajer dia duk ngdap fon 24 jam. Pe cerr...! Klu tggu nth ble nk siap nth ler... Mma jugookkk! Resepi nie acty timbul ble aku mule bermesraan ngn pkcik google. Whereby, looking 4 rec yg x perlu bakar cz kat umoh ap tokey kedai letrik xmo hntor lagi oven kt aku. Tu pasal carik resepi yg xde gune oven gni. Simple n ez. Tu yg penting... N yg pasti tanpa aku pun bdk2 nie leh wat sndri kan. Senang jer kannn... Ahakssssss...! 
Bhn2 yg dperlukan... Nie jer kan!
Acara mggabungkan cekelat ngn crnflakes sgt menerujakan... Pnt wehh nk gaul nie jdi molek2!
After da agk2 sebati, bhgn nie agk mncabar ler sket. Memule letak cornflakes dsalut cekelat. Pas2 kacang ngn manisan rice. Ishhhh3! Mjur ler ade yg sudi mbntu. Begitu rajin ank bongsu gurl aku nie. Taadaaaaaa... 
"Qsya nk tolong mma!"
Siap sudaaaa... Ble da agk2 sejuk n mesra, leh ler jamah n smpn. Ishhhh... Nk wat mkn aidiladha rupenye!