Monday, October 25, 2010

MMCR @ LiNDa oNN


mengambil peluang yg ada nier utk lpk2 @ kdi nsi ayam linda onn @ ampang nier. sjer ler pun kan. da tba area cni pun. no hal ler. lps kan hajat yg disebut2 sjk dr kontan lagi tu. klu org tnye maknanye kmi da rse doh ler kannn...

ble da mkn rmi2, tentu ler senang nk amik yg menu set jer kan. senang sket. x yah pilih2 ngt ler. mkn jer pe yg diorder tu kan... kate tadi lapo! agk nye rse smgt sket nk lunch kot. mklum ler da x fk psl gme da kannnnn... kami menang beso erkkk???!!! ahakssss....

aku balun menu nier dlu. x tau naper ttba jer nk mkn sgt kerabu mangga nier. nmpk cam best jer kan. tu yg nk mkn gak tu... nyudah nye aku ler tlg perabih kerabu nier... x best sgt pun tp boley tahan larrr... ahaksssss!!!
tokey tenang kan dri sblm mnjamu selera ( cukup ke dop duit aku nie kanggg...!!! mne ler sponsor x mari2!!! )... sampi nk blk tggu org duk lam lubuk x kuo2 lubuk pung... hik555!!! x merase ler aku nsi lmk antarabangsa mlm td... huh!
pemandu pelancong yg bertauliah... seme org knl. jmpe jer mntk no tipon. jmpe jer mntk no tipon. never fail! abis 1 ampang nier seme mbr dia... cter awex zul x abis2 lagi nier. mase mkn td seme senyap nikmati mkn... lapor ngt ler tu... zul x join sbb kalah teruk. shah x join gak sbb ade apointmnt ngn penjga zoo negara nun...

togey??? da lme tolak tepi. kosong da pinggan nier... saper mkn togey byk nier? amboiiii55!!! ( x simpan pun utk aku???!!!! ) hahahahaaa... x de makne nye!

hanya sisa batang syur jer yg tinggal. x smpt jmpe ayam td. huhuhuhu... da ler ayam duk kt meja hero2 jer. mne nk dpt kat heroin2 nier seme... nasib bdn ler kannn...

pinggan aku?! betapa bselera nye aku lnch ari tu... nyuuummm nyuuummm!!!