Tuesday, October 19, 2010

lpS wiNDu laRRRR...

nie keje aku yg sebenarnyaaaaaa... hik555!!! wakil PTG maaaa...!!! har555... mcm baguih jer aku nier. pnyer ler besor nya jbtn yg aku wakil kan... smpi derang x nmpok aku hadir sama ptg tu. kih555...
daaaaannn... nier ler kerja sampingan yg aku wat. jmpe geng sek ren aku ler! hik555... mengambil kesempatan yg ada nier utk jmpe ngn liza. da ler kendri adik aku liza x mai. tertanye2 gak ler mak ayah angkat nye ( parent aku ler tu kannn... ). ruper nye ade hal lain. ptt ler x mari kenduri adik aku ari tu... g2 ler cter nyer... tu yg nk gak jmpe ngn liza bior kejap punnn... sooo, mule ler plan nk wat reunion lagi lps nier. kali nie reunion nk kompem rmi sket leh dtg bru leh wat. aku nie numpang jer. maklum ler... x ngt sgt geng2 sek ren nier. stakat drjh 4 jer kan. mne yg rpt2 tu aku ngt ler... mcm liza nier mmg ler ngt coz parent aku parent dia gak!
siapa kah wanita yg sebok nier... har5555!!! nier ler shikin. nth cam ner ler aku leh snap gmbo x nmpok muke shikin nier. hihihihihihiiii... silap da... rse cm nmpok doh. lpe lak nk chk semule ari tu. shikin nier aku mmg ngt sbb niaga nie start dr parent dia lagi. shikin ler waris yg amik alih bisnes fmly nier. senang nk ngt sbb ade iras2 cina g2! grg pisang mu besh kakkkkk!!!