Saturday, October 30, 2010

dNR @ sRi aFFa

memusing gak mlm tu nk crik tmpt nk dnr. mule tu g @ sate ketupat ( tmpt baru ar nie ). tp rejek sbb x de menu lain selain nsi lemak n sate ( da nama nye pun sate ketupat, kan?! )... da ddk pun kat c2. tp ble tgk menu x bnyk, trs kensel ler carik tmpt lain lak... heheheheeee...!!! nyudoh nye, sri affa gak ler jd pilihannnn... huh!
angah pilih nsi ayam mlm tu. ngn harapan eiman akan join mkn gak ler. sbb biase nye eiman plg ssh nk mkn. klu order nsi ayam nie, ader ler rse nk mkn nyeee...
sangkaan aku meleset ble eiman hnya jeling2 manje jer kat nsi ayam angah mlm tu... adoiii ler minah nier! eiman mkn pe jer erkkk???
gedix konon nk up kat fb. x sure lak aku along up ke dak gambo nier... da bnyk kali da g2. sokmo ler nk up kat fb. last2 mma gok up kat blog jer... tea ais. manis gler!
'westeren' menu pilihan along. western sokmo along nok. kali nier da nk abis mkn da sos x sampi2 di meja. x laju ler mkn nye... sian lak ank mma srg nier... x smgt jer mkn. mntak da sos nye tp x sampi2 gaks... abaaaaa!!!
sekali tu hero tu antor sos bapok ler bnyk nye plok! aiiii... ilek ar bro. jgn mare! rgi tul bg bnyk gni. nti bazir jer tau... mjur gok besh!
puding rja je! mmg sedap. tp... mcm da x brape nk jga kualiti. makin sket jer aku rse. seme mcm ala kadar jer. jnji ade, kot! aduhaiiiii... jgn ler g2. nti lelmae pelanggan lari lak nti... x murah ler rezki nti... nk aku komplen lagi??? pisang mas tu buruk ar. huh! jgn wat lagi tauuuu... sian aku!