Saturday, October 2, 2010

daRi leNSa aKU jeR...

tetamu aku dari jauh... rse mcm duk kat itm ler plok ble jmpe geng2 nier. hepi tul ble dapt jmpe derang. chah ( tganu ) drv sensorang pg td. chah ler plg awal tba kat umoh aku nier. mc sue lak rupe nye z @ seri m'sia mlm td. ngt tumpang umoh sape2. da beso panjang ( ade makne tau... ) ank2 mc sue...
tetamu aku dari dekat... ahaaaksssss!!! x perlu diperkenalkan lagi ler derang nier kan... mne leh tggl nye derang nier. x ckup meriah ler kalu derang x de... tqs nway... smpt ler aku ddk jap ble derang nie dtg. curi mase rht sket beb...
ateh dtg agk lwr. x smpt ler jumpe ngn mc sue n chah. ader hal lain ler tu. x kan aku nk tnye lebey2 lak, kan. jnji dtg mkn kenduri ari nier. aku da ckup hepi da ble ateh 1 fmly... mkn ler pe yg ade tau! ( achik sebok maaaa... )... hik444!!!