Sunday, October 24, 2010

coRat corET mJLs taWeN

ade mcm2 cter mlm mjls tawen ari tu. hahahaha... mklum ler kan. ngn yani lak tu. byk ler mnde hok berlaku nyer. termasuk ler cter jejak kaseh yani ngn mamat ngiring penantim nie. mahap ler... gambo mamat ngiring tu x leh up kat blog. "nti kawan saya marah lar awakkk...!!!"
nth ler pe perasaan yg ade tme ternmpk mamat ngiring tu sampi kan tgn yani mengeletar beb! aku rse sbb mse duk lam cors hotcat dulu, derang nier ade skandal blkg pintu kot! hik333... yer ar... mmg aku tgk sndiri maa... ketor2 mcm org kne parkinson lak tu... hapa daaaa... nwa, yg pasti nye, tahi lalat sutir kat ibu jari kiri tu makin membesor n membesor maaa... tnde2 yani boros? atau pemurah? x tau ler nk kate...
tande hati @ meja vip! ( bkn VVIP erkkk...! )... cantekkkkk??? yer ar... sbb kaler kuning. aku mmg ler suke jer klu kuning. meja lain dpt gak tpi kotak lain sket ar. coklat pun coklat lain. klu tawen org lain dpt telo sutir! kih555... ape barang dapat telo jer! ( opssssss...!!! )
feveret aku ngn ezam. yani mmg x suke mnde2 gni... sonot lak dgr ork kl duk puji menu nie best. yer ler kannn... mne jmpe kt kl puding raja nier... ade yg sanggup mntk plastik ngn caterer sbb nk wat blk beb... ( alamekkkkk...! aku dgr lar ade org mntk plastik! )
aku mkn nier jer lerrrr... da x ngt da ank2 n huby kat umoh nun. mkn pe ntah ler. hrp ke papa jer ler duk layan derang kat umoh nun... sesekali kannn?!! da ler mok esoh x dop tu. mjur gok ler mok rule ngn pok rule kat umoh nun... legaaa doh sket aku rse... menu nier? hmmm... boley lar!
suka hati??? pe brand suke ati jer nk bagi. har555... aku tumpang gelok jer ler. acty, dop perenah jmpe lagi model nier. kne carik gok model nier. hhihihihihhiii...
kete nier ler dtg amik aku kt umoh... balik antor depan tangge maaa... perghhh... bapok best tuuu... nasib bwk viva tau! parking celoh2 pokok jer tu. klu kete besor da tntu kne parking jauh tau! mcm best la plok naik viva beb. plok tu duk sblh jer... aduhaaaiii... sonot nye rse!!!