Saturday, October 23, 2010

aKaK taMU gaKS okeYYY...

jmputan hadir ke mjlis tawen @ jubli perak mmg sokmo2 ler mendebarkan jiwa raga jer. almaklum ler kan. mjlis org beso2 nier x tau cm ner nk go thru lagi. yer ler... nk bandingkan kte nye pakaian da 1 hal. kasut? beg tangan? bju kelip2? ishhh... byk lagi mnde yg nk kne tgk se se kan... pe2 pun, memnuhi undangan ezam mmg menerujakan ler. heheheee... cam nk berlakon drama jer nier. mau nye takkk... seme nk kne kontrol!
nie ler penantim baru yg omey angatttttt...!!! mjlis mmg teratur jer. cantekkkk jer susunan mjls nier. sjer ar nk bangge2 sket ( riak nyeee???!!! ) coz aku duk kat area meja keluarga penantim pompuan maaaaa... ditempah khas oleh ezam! har555... mmg ler beb. coz aku n yani ( da x de org lain da ) nier kan jemputan dari ezam... kompem ler kannn...!
aku ngan akak ipar penantim!
aku ngn jiran blkg kampung aku merangkap drebar aku! opppssss... ( mak ade viva vouge jer tau! senang nk parking maaaaa.... )
sblm acare mkn2 start! mcm biase ar kan... posing nier wajik!
emcem sgt mamat nier! perghhhh... buk wat menantu nieh... ahaksss!!!
perasan dak aku pakai kasut tinggi n bwk beg tangan...??? har333...
ade 2 orang menandum ke nier?! aku diapit tuuu...
byk ngt plok bgambo rse nye nier...
huihhh... jgn dkt2!
mcm biase ar kannn...!!! sblm aizam nk dapat bby nie da ade plan lak nk g karaoke plok doh... smpt lagi duk bincg mnde2 nie kat mjlis gni. hik555!!! mule ler tu... nk kne carik tme sesuaiii g2. maklum ler mak buyung ngh gler nyanyi jer le ning... layannnzzzz...!!!
~~~
tgu n3 aku nxt psl citer kt mjlis nier erkkk...