Saturday, January 16, 2010

tReN dLu b4 baLiK yEr...

selagi x bwl eimn naik tre nie, sebok jer dok sebut " nak naik tren! nak naik tren! ". mjur gok ler ader tren nier. ari tu g kl x dan nk bwk naik tren laju. dpt naik hok nama tren pn jadi ler. pas nie hrp2 x der ler eim nrse nk naik da kannn... adoi lar... tren! tren!


x nk duk diam lak tu. issshhh555... letih doh aku nier. qsya gok beshhh... z jer! har555.... eimn nier pn da nmpk da keletihan nyer. tp nk naik tren nyer pasaiii... sanggup ler wat pe sjer. b4 tren nie grk, x psl2 da jtuh dok setarang. x dan amik gambo dia jtuh. mjur ler dok gerak lagi. skit tulll... x reti lak nk duk diam tu. ppa nyer da sampi da kat lobi gak nyer. ptt kami naik yg 1st. tp terlepassss... ank rami kannnn...!!!! har555...

qsya sengih2 jer. x kire doh nie ke mane org dok tolak dia. pampars jer yer!!! x dan da nk pki omey2. lagi punnnnn... qsya x mndi lagi! har33!!! kejam dak aku... sian qsya... nk wat guaner... da ler toilet kt cni kureng. kecik lak tu... huh555...!!!


smtra duk tgu ppa amik kete... smpt lagi ank2 aku dok main. eimn stil x reti duk diam. aku tgk pn pnt. dia nier x tau ler rse pe nyer. punyer ler x dok diam... along n angh da x larat da nk tgk2 kan si eimn...

smpt lagi along nk posing... muke tensen gler da nier. pnttttt...

opppsss!!!! senserd!!! nmpk buntot qsya. har5555... mse nier duk rse eimn tkut tu. sbb nmpk pkcik drebar mari kutip tiket tren!


" legaaaaa... ngt kan pkcik nk bwk turun eimn td! "

" amik gmbo angah, mma! "

" along nak gak! "

posingggg lagi. lorrrr... udah2 ler tu. x reti da nk cter pe lam blog mma nti. heh555... suker ngt ar tu. b4 naik tren td angh sempat bisik ngn aku... " angah lapor ar mma...". glurpp!!! lapor plok? adoiii lerrrr... mma da tbayang bntl jer kat umoh nie... ( mcm ler ler z kangggg.... )...

nie ler tiket tren eimn! har333... da ler angah beli tiket sampi 6. da pesan td kate ader 3 org jer sbb 2 thn ke bwh depa x caj! mntang2 ler ppa bg duit 6 hinggit. dia bg seme kat kaunter. da ader 6 tiket! rse nk maroh jer. tp agkanyer angah da letih ngt tu. pe yg aku ckp pun da x msuk lam pale... rugi 3 hinggit!!!! kwanggg333... ader ppa kesahhh???!!!!!
-
mser nier makteh da bla da ngn gaban ijau tu...!!!! klu x leh gak ajk depa merase naik tren etekk... ( ank aku jer beriya ngt nk naik trennyer... ).