Saturday, January 30, 2010

sUKe aNGT... keLahi smPi uMOh...

otw blk dr umoh baiz, yaya n eimn x bis2 kelahi smpi aku anto depa blk umoh... heh333... se2kali jmpe kelahi jugok. isshhh... bdk2 kan! pe nk wat... lyn jer ler. along gok jd mgse nyer. adoiii laa... nie ler gak nyer yani x mboh beranok lamai2...har333... aku agk jer, kak!!!

muke seposen yaya... stil x pueh ati nk usik eimn lg tu. grmmmm jer... jaga ko eiman!!! nsb baik aku tmpng nko nier... klu kete aku nie, aku suh gak ko trn skrg!!!! heh555... brani ngt????


eimn da tensen da nie kne usik ngn yaya... huh555... abaa abaa abaa... kte anto yaya separuh jln jer erkkk...!!!

mcm bese ler kannn... klu da nmanyer p'ngasuh, kne ngasuh gk ler smpi blk. da ikat kntrk ngn aku tu...

nth per yg depa main ntah! jp suke jp ngis...

yaya pn dpat gk... x yh duk tyg ler...