Saturday, January 2, 2010

bRu naK riSiK

hjt kmi dtg dr jauh nk merisik jer... utk saper? lorrr... xkan utk dean, kot?!!! hik555... utk adik lie ler. saper lagi, kan...jauh kami berkonvoi nier. melepasi padang smpi ler ke paya! har55... mcm2 kan nma tmpt lam pahang nier.

tup tup! cter lain lak jd nyer. abah nk wat mjlis kut step ar. cantekkkk pnyerrrr planning nyer. sekali tba kat sne cter lain lak da jdnyer ble dgr cdgn dr pihak sne. nk x nk... kut jer ler. hik555!!! klu ler abah tahu nk bncg smpi thp nie, nk gak bwk tmn lain. x der ler bwk aku ank beranak jer. ppa pun t'pkser ler jd tmn abah b'bincang sekali... tue plok rser!!!! siap pokcik tu tnyer aku lak. ishhh... kemaru tul. pe sgt ler yg aku leh jwb nyer. sengih jer ler aku... adoooiiii...!!!


serius ke dak nier...? huh555...


otw nie... suker jer ler!!! mak aku pn sma naik jer suh aku msuk lam blog! pndai doh le ning.... "k k updte blog pas nie!"

konvoi ngn viva jer! viva putih dpn tu lju jer. cam da bese gak nyer tu g umoh nier...!!! issshhh3... nk kne tarik telinga bdk nier srg. dok brape riuh drebar kali nier. mklum ler, pak ja'por dok sblh. mne bley lbih2 maa... hik555!!! huishhh... menantu ksygan kannn...

abah mser start knl kn dri. huh555... mcm nk bg lecture ler plok. x sngka lak fmly awex lie rmi b'kmpul. klu ler tahu, rombongan mok esoh tntu rmi gak follow. tu ler... x sangka ler bincg nyer bincg, jd cter lain ler plok. mok esoh lak bwk cincin risik sbg tnde jer ler. klu tahu bwk trus cincin tunang tu. kih555...


rmbongan mok esoh nier cma bwk cincin risik 1bentuk jer. bwk kain sepsang wat teman. dannn... da tntu ler kepok keping yg x penah tggl nyer. heh555!!! tu wajib doh tu...


dpt warning da nie... x leh bwk kuor suke2 sgt. pok sedare rmi. seme kampung ader pok sedare. har555... x leh ler lie bwk awex sna sni da...