Tuesday, January 19, 2010

mKN mKN... aKu bLAnJEr!!!

itu ayat akaaakkk tau! bkn akuuu... aku da brokkkkk gler bln nier. huh555.... ank sch rmi, kannn ( 2 org jer sch heyyy...).
ptg2 mcm bese, kmi trun mnm @ achik cafe(jauhhhh jer bunyi nyer, kan). Sbb x amik lnch bese nyer tme gni ler mule rser lapo. So, ari nie menu tomyam jer. Perghhhh... mmg beh gler ar rser nyer. Mengkasey lar kat ani cz bg idea yg amaaaat bernas sekali. Termsuk ler hulur kertas nipis tu kat achik!!!! (kaler biru..?! besor nilai nyer tu...).
mee tomyam konon!!!! abg zang jgok ler yg knyng sbb aku mmg jns yg x thn pedas. Pd hal da royat doh hok aku tu jgn wat pdas. Kek nyer tmyam tu masak nyer lam 1 periuk jer kannn... da tentu rser nyer sama ngn ani pnyer.

Da ler hok ima x dpt. Order molek doh 3 tmyam. 2 behun 1 mee. Alih2... dok thu ler cm ner sampi kat chef dia wat 2 jer. Da byk kali da happen nier. Bkn 1st tme gni. Tensen jer rser! Nk snd lebey2 kang, achik tu da baik sgt doh ngn kmi nier... bengkek jer ler aku rser. Patah selera ima(hrp2 huby dia ajak mkn luo mlm nier...). Ye ke dok neh...?!!!

aku x der ler kesah sgttt... blk kang leh jer belasah nsi grg sadin pagi td(kompem nyer ader lagi cz mok esoh x reti nk msk sket2!)... cian kt ima jer tu. Hampehhh tul ler. Nk wi cdg kat achik nier... lain kali hok amik order tu tuleh gok sepatoh tas kertas. Bkn ssh pun. Nama pun cafe, kannnnn... tu nk kne ajor gak ker... adoooiiii lar weiiii...!!!