Saturday, January 30, 2010

jaMbuL...?

mjlis cukur jmbul (???) iman aleesya @ im ptg tu ader mkn2 gok... kawam aku srg tu da ler mri ngn perut 0. pnt plok kne ngasuh qsya. har333... cian angttt!!!

nier ler laksa kawam aku tu. pnyer ler lapo.... org lum siap marhbn lagik da amik mkn. rezen anok nyer lapo. untung bwk yaya n eimn. hik555... beza ngn laksa aku, suci putih beresih jer. tgk lksa yani, mesra angt ngn ijau n meroh.... kalerpul g2!


haaa... kompm lpo gler. debor aku tgk yani mkn... x pndang doh kiri knn. yaya pn along kne lyn! mjur ler x rmi opismte yg dijmput. klu dakkk...!!!??? hik333... leh rermi tgk yani mkn lksa...!!!

sebok lk tnjuk gmbo g b'ubt resdung nyer kt kak ros... rse nyer 40 ari x bis cter psl resdung!!!

haaaa... yg tgh tu ble lg nk tmbh zuriat??? ( halemekkkk... sopannyer ?an aku...)...