Wednesday, September 21, 2011

pgRM sinGGaH bBukE poSE

yang diilhamkan dari pgrm singgah sahur... har555!!! mmg sensasi n3 kali ini... superb!
yg nie mee pedas yer... hanya utk mrk yg tertentu shj
nie utk aku n bdk2 jer! cehhh... wat malu jer...
jmput bilis sbg pmbuka selera yer... abes sentap blake. jnji sedaaaappp!
haaaah! yg berbalut kaki n jln terjengkit2 tu ler tukng masak merangkap tuan rumah nye. mokcik nie 'denda' aku n kids suh mkn dlu. segan gler akak! x tau lak hang pose. tu sbb jadi pgrm singgah bbuke pose tu... jeng! jeng! jeng! mmg dr last wk asyik tngt kat mokcik nier jer. lme ngt da rse x g melwt mcJa. so, ptg tu lps amik angah @ sch, aku nk g gok umoh mcJa. bior pun ujan. bior pun ari da garib. tujuan asal hanya ler nk g antor sekut rye yg aku wat mlm td jer. tp alhamdulillah... rezki ngak bisa ditolak bu! mcJA klu masak mmg superb! tu yg best tu...
aikkkk!!! terhingin ganti tmpt mcJa ke bozz??? mu bior btulllll...
along kne pakse ikut aku bior pun pakai suor trek jer. angah da tntu ler masih bpakaian sch lagi... solat garib pun x mndi ler jawab nyeeee... huhu!
uikkkkkk!!! boley tahan ank mma ngn pea nier... syok ler plok tgk main game. aku da join sekali da....
waaaahhhhhh...!!! layanzzzzzz... qsya suke main kuat pelan kan speaker jer. mklum ler dop rajin jmpe kat umoh, kan. hik444!!!
sempat lagi posing ngn aleesya tu... 'sya' jugokkkk! mujur ler sya aku x brape 'kecik' mate nye... keh333!!!
pea nie malu2 ler plok... biase2 dia jer hok selok ngt bgambor nyeee... kontrol ayu ler tu konon.. "abang eiman...!!!!" ( haleeemeeeekkkkkkk....!!! )
da nak balik la la bru terase nk makan???? haaa.... nier ler bebudak. gtu sokmo ler. aku da pgg kunci kete da nier... bru mintak nk mkn. huh! aduhaaaaaiiiii... x sedor ni ari da dkt kul 10 mlm da beb! mok esoh da tepon nun.... "ujan lar mok kat IM nie!"