Friday, September 16, 2011

JOM g beLi LeManG

oleh krn aku x reti nk masak pe2 utk mjlis podluk ( nth mari mne erkkk word nie... tu yg xtau nk eja guaner2 tu! ) @ umoh ninie ptg jumaat tu, ppa layanzzzzzzzz ajak g kijal g carik lemaangggg... mmg hero ler ari nier. x sangka pun ajak pelawa ajk g kijal... pucuk dcita ulam mndtg... hape tggu lagiiii... tercapai gak ler hajat 'podluk planner' ala2 reunion ex-uptm nie, kak jasz... beriya tul nk mkn lemang ( ala2 ngidam gitu! ). last2 dpt gok ler... haaaa... amik ngko!!!! tqs ppa!
kak ruby ( alaaaaaa... mcm2 tau jer nma ruby. nth2 bkn nama sebenor erkkkk! )... tekun mbungkus lemang aku utk mjlis podluk tu. cm ner ler derang nier hehari makan asap erkkk! tp, kire k gak ler. mkn asap, poket penuh gak, kan! mncari rezki selagi mampu... usaha tu penting!!!
haaaa... kan aku da kate! ahaksssss....
uishhhh3... x sengja lak posing gtu... sjer nk tunjuk bukti kat kak jasz aku g kijal... kang kate aku tipu lak... "bkn dean beli otw balik smlm yer! tolongggg sket..."
perghhhh... bau jer nk wat meremang bulu roma. lum rse lagi. da rse kang guaner ler agk nyer erkkkk... mkn lak cecah ngn serunding daging! makkk aiii... da tbayang da betapa best nye nti. x sabo da nk rse lemang nier...