Sunday, May 15, 2011

@ teN-teN

mencari adioh utk cekgu cekgi tersayang sempena sambutan ari guru sok, kannn... penuh @ ten ten ptg nier. mak aiiii... punyer ler rmi ank2 murid mncari adioh utk cekgu2 sayam... termasuk ler ankanda aku b'2 tu kannn... layannnn jer ler. nth tahu ke dak makna sambutan ari tu tu aku pun x sure ler...

eicha bru jer bangun dari tmpt lepak nye tu... nth per yg dibelek nye aku pun x pasti. yg kompem mule2 tu mntk aku beli senapang askar yg kaler ijau belang2 tu. pastu, mntk lak kete mainan yg sama saiz ngn eicha... doh guaner??? nk beli ke dop nier??!!!
mujur gok ler leh test run! semput jap aku bler eicha x lepas kuor dari rak tmpt ltk kuda nier. naik boley, turun x boleyyyyy.... adessss!!! tolongggggg ar beb...


yg nier ler dikejor nye dulu ble smpi @ tingkat nier. mmg kompem eicha da cam tmpt nier. mcm tau2 jer. terus jer eicha tuju @ area nier... nk beli rse mcm x beh jer... carik yg model lain ler plok errkkk... "tggu papa balik, boley?!"